Serwis o zwierzętach Pupileo.pl

Reklama

Koty   Psy Ogłoszenia Pupileo.pl

Reklama

Pokaż wyniki 1 do 9 z 9
    Giga Miłośnik Zwierząt benia-b's Avatar
    Zapisany
    Feb 2006

Domyślnie Jaki junkers kupić?

Doradźcie bardzo prosze-nie znam się zupełnie-najwazniejsze, aby bezproblemowo"chodził" i w razię czego części były do dokupienia w serwisie(bo spotkałam się już z opinią, że jakiegoś mam nie kupowac, bo jak się zepsuje, to w Polsce nie ma części). Junkers bedzie w piwnicy, wiec nie wiem, czy ma byc jakis specjalny-czy może być zwykły.
    Pozdrawiam:
    Benita z bulwami, mastiffiątkiem, trzema kotami,
    Aneczką, Selimą i Donem S. zwanym Pączkiem

Domyślnie

Witam!

To wszystko zależy. Trzeba sobie odpowiedzieć na parę pytań.

• ile ma się pieniędzy. Przepraszam, że mało oryginalne.
    • czy ma być ogrzewana tylko woda do kąpieli i mycia garnków, czy też obsługiwane ma być centralne ogrzewanie.
    • na jakie paliwo ma być kocioł: gaz, drewno, węgiel, olej opałowy?
    • jaka jest powierzchnia domu/mieszkania w przypadku obsługi CO?

To tak całkowicie wstępnie. Mam ojca, który pracuje w firmie zajmującej się sprzedarzą takich urządzeń, więc mogę go popytać.

Myślę, że rozmowa na gg mogłaby dać dobry rezultat.

Mój numer: 5626763

Pozdrawiam Damian

Zapisany
    Feb 2006

Domyślnie

To ja zawężę krąg .
    Junkers potrzebny jest tylko do ogrzania wody. Ma być gorąca i w nieograniczonych ilościach i chce gazowy!!!! Czyli taki jaki przewaznie w blokach jest-nie wiem, czy do domku musi(czy powinien) być inny.
    Nie wiem ile kosztują junkersy-więc nie mam ograniczenia jeśli chodzi o cenę.
    Dzieki za jakiekolwiek sugestie.
    Junkers bedzie w pomieszczeniu, gdzie jest b dobra wentylacja, jest tam równiez piec węglowy(może potrzebny jakis specjalnie zabezpieczony, aby się nie kurzył i plomień nie gasł w razie "przeciągu).

(Moje gg od wczoraj nie chodzi-jak zostanie ożywione- odezwę się)
    Pozdrawiam:

Domyślnie